Flytt!

Nu är jag äntligen hemma igen, var borta en natt men det kändes som om det var längre, gillar inte att vara ifrån älskling saknar han för mycket då. Och han får alltid problem med att sova då jag är borta så det är nog rättvist!
Igår så skjutsade pappa hem mig, och då fick jag med mig 2 datorer, barnvagn en del kläder som jag kan ha nu under graviditeten (som jag glömt att jag haft) och sen var det nog inte mer, blir att jag åker till han efter att lillen har fötts och packar resten för det är inte lång tid kvar tills vi flyttar nu. Och han ska ju flytta till en lägenhet i stan iställe så då blir det mycket mindre och mina saker får inte plats där. Men jag och han har gjort en deal att han ska ta mitt barbord och ha i den lägenheten!

Var även hos farfar förut, det var riktigt skoj, inte träffat han på ett tag ju, men ibland så drog han ju upp om döden men det har han gjort länge och han förbereder sig på att dö och har gjort det sen typ 3-4 år. Blev värre när han fick 2 hjärnblödningar.
Idag ska vi städa och ska även försöka kolkla lite inredningssaker nu när jag fått min data hit.
Det blir ju snart en hel del köp som kommer att göras!

Hoppas att ni hade en bra nationaldag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Mysig blogg du har! (:

Kraaam

2009-06-07 @ 22:30:09
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0